نحوه ی دریافت درآمدها
کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

 

نحوه ی دریافت درآمدها

شما سایتی را برای شروع فعالیت های اینترنتی خود در نظر می گیرید و پس از تحقیق و بررسی به این نتیجه می رسید که آن سایت مناسب و معتبر است و پتانسیل کسب درآمد بالایی نیز دارد، شما آن سایت را انتخاب می کنید، در آن عضو می شوید و پس از مدتی فعالیت به درآمد می رسید.

حال مهمترین سوال مطرح می شود که ” چگونه می توانم درآمدم را از این سایت دریافت کنم و این درآمد را در حساب بانکی ریالی خود داشته باشم یا از آن استفاده کنم؟ “

در جواب باید به شما بگوییم که اگر سایتی که با آن کار می کنید ایرانی باشد، از کارت های عضو شتاب پشتیبانی می کند، شما هنگامی که به درآمد رسیدید می توانید به راحتی در سایت درخواست برداشت دهید و با توجه به سیاست های پرداختی سایت درآمد شما ممکن است فورا به کارت عضو شتاب تان واریز شود یا 24 ساعت طول بکشد تا درآمدتان را دریافت کنید، بعضی سایت ها هم هر هفته به درخواست های برداشت رسیدگی می کنند و بعضی دیگر نیز به صورت ماهانه این کار را انجام می دهند. در هر صورت با توجه به نوع سایت متد پرداخت و زمان پرداخت درآمد ها متفاوت است.

اگر شما با سایت های معتبر خارجی که ما در این وبسایت معرفی کرده ایم کار می کنید،باز هم روند بالا تکرار می شود با این تفاوت که این بار درآمد شما به دلار می باشد و چون ارزش دلار همواره رو به افزایش است،افراد حرفه ای در زمینه ی کسب درآمد تمایل دارند تا با سایت های معتبر خارجی نیز کار کنند. باید این نکته را یادآوری کنم که کار با سایت های خارجی ارز آوری خوبی برای کشور ما دارد و چون عضویت در این سایت ها اغلب رایگان است پس بهتر است به این سایت ها توجه ویژه ای داشته باشید. برای دریافت درآمد از این سایت ها شما به یک حساب اینترنتی دلاری نیاز دارید که مورد قبول سایت مورد نظر باشد. حساب های اینترنتی معتبر در جهان عبارتند از پیزا یا آلرت پی ( Payza )، پی پال ( Paypal )، لایبرتی ریزرو ( Liberty reserve )، پرفکت مانی ( Perfect money )، وب مانی ( web money )، سالید تراست پی ( Solid trust pay )، حساب اینترنتی نو پای ایگو پی ( Ego pay ) و …

برخی از سایت های بالا نظیر Liberty reserve و Perfect money به کشور ما خدمات می دهند و برخی دیگر نظیر Payza و Paypal نیز به کشور ما خدمات نمی دهند، اما اگر شما با یک v – p – n حساب پیزا باز کنید، به راحتی می توانید از خدمات آن بهره ببرید و همچنین درآمدتان را به حسابتان منتقل کنید و سپس آن را به ریال تبدیل کنید، اما حساب Payza ای که شما باز می کنید محدودیت های برداشت و واریز دارد و ممکن هر لحظه از سوی سایت Payza لیمیت شود و دیگر نتوانید به موجودی خود دست یابید و خطر کار کردن با آن زیاد است، اما راه حل این مسئله نیز وجود دارد و آن وریفای کردن حساب است، با حساب وریفای شده به راحتی می توانید به صورت نا محدود نقل و انتقال دلار انجام دهید و همچنین با خیال راحت با حساب تان کار کنید.

شما برای کارکردن با سایت های کسب درآمد معتبر خارجی که ما به شما معرفی می کنیم فقط نیاز به یک حساب پیزا دارید که آموزش کامل افتتاح حساب، کارکردن با حساب و همچنین نحوه ی وریفای کردن آن را به طور کامل در بخش حساب های اینترنتی برای تان توضیح داده ایم.

payza یکی از معتبر ترین حساب های اینترنتی حال حاضر جهان است و ارزش دلار آن نیز بالاست.

برای آشنایی با نحوه ی تبدیل درآمد دلاری تان به ریال و دریافت در کارت عضو شتاب و همچنین نحوه ی تبدیل ریال به دلار های الکترونیکی به قسمت خرید و فروش دلار های الکترونیکی مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 26 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 2167
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

PTCBox